BERITA MUTAKHIR

Berita semalam mengatakan Bandaraya Sydney, Australia telah dilanda salji. Sydney pernah mengalami hujan salji 170 tahun yang lalu. Orangramai keluar sambil bermain salji dan keadaan suhu adalah 8 degree celcius.

Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat menyarankan agar muzabalah diantara PAS UMNO dibuat secara menang2. Untuk kebaikan orang Melayu dan Agama Islam, parti UMNO dan PAS mesti lah dibubarkan.

Bekas Ketua Pemuda parti Keadilan Rakyat yang menyerti UMNO baru2 ini, Mohd Ezam sanggup bertanding untuk berdepan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim didalam pilihanraya kecil Bandar Tun Razak yang akan diadakan tidak berapa lama lagi.

Nik Sapiah dipanggil untuk mempertahankan diri bagi kes mencederakan Tun Dr Mahathir Mohammad diKelantan dua tahun yang lalu.

Pemilihan calun President Amerika hanya tinggal 99 hari lagi.

Temasya Sukan Olimpik Beijing tinggal 11 hari lagi.

Kereta Mercedes C200 Kompressor yang dibeli oleh Kerajaan Negeri Terengganu masih digunakan oleh semua exco Terengganu walaupun arahan kerajaan pusat telah dibuat supaya kereta tersebut hanyalah untuk digunakan oleh tetamu sahaja.

1 comments:

WHAT IS UMNO?

They are bloody stupid minister. They do not know what the meaning by UMNO itself. Everybody knew UMNO is UNITED MONKEYS NIGGA ORGANISATION.

LAWATI LAMAN BLOG SAYA http://tsunamipolitik.blogspot.com UNTUK MEMBACA KOMEN KOMEN SAYA YANG TIDAK BERANI DIPAMPANG OLEH KHIR TOYO. BAGI ANDA YANG MEMPUNYAI BLOG, SILA PAMPANGKAN DI BLOG ANDA, KOMEN KOMEN ANDA YANG DIKETEPIKAN OLEH PEMILIK BLOG BLOG PENGAMPU KERAJAAN BN.

Visit http://tsunamipolitik.blogspot.com to see all my comments that has been ignored by Dr Khir Toyo to pretend the dirty political UMNO agenda.