3rd, 4th n 5th day of EID

Hari Raya ketiga kami tidak kemana2. Duduk dirumah sahaja lagipun Johan pun sakit perut sampai kena pergi keklinik. Walaubagaimana pun pada sebelah petang kawan Along yang sama2 belajar kat sekolah teknik datang kerumah. 4 orang semuanya. Pada sebelah malam pula Kak Normah anak beranak serta cucu2 datang kerumah. Cucu ada 14 orang, orang tua ada 16 orang. Ramai sungguh tapi gembira.

Hari Raya keempat, masih tidak beraya lagi. Duduk sahaja dirumah sebab Johan masih sakit. Pada sebelah petang, kawan Along yang sama2 belajar semasa sekolah rendah (darjah 4) permas jaya datang kerumah bersama suami dan dua orang anak. Pada sebelah malam pula Kak Jeah serta anak2, menantu2, cucu2 dan cicit2 datang kerumah. Ramai sungguh. Dalam pada itu Mak Anjang dari larkin dan anak2, menantu2, cucu2 dan cicit juga datang. Bertambah ramai lah orang dirumah. Hampir 50 orang semuanya.

Hari Raya kelima, beraya ke Bandar Penawar. Kerumah Razak dan Black. Jumpa kawan lama Kai di Desaru Beach Resort sebelum kerumah Hj Rahmat di Kota Tinggi. Sampai rumah jam 8.45 malam. Traffic jam dari KT sampai JB.

anak2 kucing kesayangan
hari raya main2 dengan kucing pun ok juga
mana lah tak mati dilanggar kereta sendiri
kucing memang suka duduk bawah kereta

tidur bawah kereta
hari raya ketiga
mesjid permas jaya dipenuhi oleh warga bangladesh!
geli
cantek sungguh geli
sofea
comel
cantek
tumpang raya
keluarga kak jeah
kamil n azmi
azman n kamil
azlan anak azman
apandi menantu sulung kak jeah
jay
suami lenny (cucu kak jeah) memang suka amik gambar
lagi gambar
mcm nak marhaban bila nak balik
ramai sangat
keluarga anjang
dijamu makan murtabak aja
cucu2 anjang
johan tunjuk internet orang menari rap






0 comments: